johansflikkah

Alla inlägg under mars 2010

Av frida - 2 mars 2010 19:33

fick bara två frågor från jessica.. men vet inte om det va om frågestunden eller om det va privat till mig, haha men här e dom.. ;)


frågorna:

1. Ska ni ha dop för William?

2. Bor du och Johan i egen lgh?

 

svar:

1. jag har ingen aning, vi har pratat om dop, men vet inte riktigt hur det blir med de, måste orkar sätta oss och fixa det i så fall ;)

2. ja det gör vi, det gjort det sen den 16 september :)

 

 

Av frida - 2 mars 2010 19:23

 

ikväll blire tacos & mys med mina prinsar, (johan&william) ytterst mysigt!

Av frida - 2 mars 2010 19:02

  

cp mupp äckel bild..

aja min nya hårfärg, fast det e lite röd/lila typ ;) haha

Av frida - 2 mars 2010 12:00

om en timme ska jag färga håret ;) yeey! skriver senare, ska gå och hämta pengar osv nu..

Om mig och min blogg


Hej jag heter Frida och är 17 år. Fyller 18 nu i maj. Bor i Norrtälje tillsammans med min pojkvän Johan & våran son William. Han föddes den 26 november 2009. Här i bloggen kan ni läsa om mitt liv som ungmamma. Skriv frågor om ni vill veta mer! :)

Williams ålder :)

Lilypie First Birthday tickers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Rösta

hur mycket tror du jag väger?
 60kg
 55kg
 50kg

Senaste inläggen

Andra bloggar!

Månader


Ovido - Quiz & Flashcards