johansflikkah

Alla inlägg under februari 2010

Av frida - 27 februari 2010 11:14


  

ska fixa mig lite nu, mamma kommer hit om ett tag också för hon ska hjälpa mig pumpa däcken på vagnen. sen gå till till clara och sen vidare till andreas, dom fyller som sagt år. GRATZ!!

gammal bild btw.

Av frida - 27 februari 2010 11:05

  

på tisdag kl 1 ska jag till frisören och färga tillbaka till min riktiga hårfärg!!

Av frida - 26 februari 2010 15:39

förlåt för dålig uppdatering, men har ingen lust att blogga... idag har jag bara vart hemma och ska strax ner på stan och möta mamma. gjorde en video blogg, men fattar inte hur man får in den där ;) haha. skriver senare.

  

Av frida - 25 februari 2010 18:17

så, nu har vi ätit tacos och jag har precis badat william, stackarn hade bajsat nersig, så han va jätte ledsen.. jag trodde bara han ville sitta och gosa, men sen kom jag på att han kanske hade kissat och ville byta blöja, å när jag tog av byxorna så fick jag bajs över halva handen ;) myspys haha! så det va bara att spola upp williams blåa bebybalja och bada honom, så nu e han ren ;) nu ska jag kolla på os och dricka cola med mina två älsklingar!

Av frida - 25 februari 2010 14:31

hejhej.. nu ska johan träna och jag får självklart vara dj ;) william ligger i sin babystter med nappen i munnen och filten över halva ansiktet å små pratar.. vi va och handlade för ett tag sen, så nu behöver vi inte handla på några dagar.. skönt.

 

skulle vart i skolan idag men orkade inte, så ska försöka plugga lite hemma, har ingen lust alls, men måste fan bli klar med matten snart!

 

nej nu ska jag leka dj å gosa med wille, sen försöka få nåt gjort i matten..

Av frida - 24 februari 2010 16:04

jag säger bara blää..

fy fan vilka vidriga våfflor, och framför allt fula.. dom va sten hårda och gick sönder, halva våfflan satt ju fan kvar i våffelgärnet.. ska aldrig mera göra de!! nej nu ska jag leka med william, sen kanske gå hem till mamma.

 

peace

Av frida - 24 februari 2010 15:28

nej nu ska jag ställa mig och göra våfflor, önska mej lycka till!

Av frida - 24 februari 2010 14:05

hur många ben har en abborre??

vinnaren får en länkning!  

Om mig och min blogg


Hej jag heter Frida och är 17 år. Fyller 18 nu i maj. Bor i Norrtälje tillsammans med min pojkvän Johan & våran son William. Han föddes den 26 november 2009. Här i bloggen kan ni läsa om mitt liv som ungmamma. Skriv frågor om ni vill veta mer! :)

Williams ålder :)

Lilypie First Birthday tickers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Rösta

hur mycket tror du jag väger?
 60kg
 55kg
 50kg

Senaste inläggen

Andra bloggar!

Månader


Ovido - Quiz & Flashcards